”Olemme hakeneet luotettavaa yhteistyökumppania, jonka kanssa voimme kasvaa ja nyt tuntuu että olemme sellaisen löytäneet.”

21.03.2023 // Tero // No Comments //
Yhteistyömme oululaisen Muovian kanssa alkoi asiakkaamme suositeltua meitä. Muovialla oli haussa uusi kumppani ulkomaankaupan toteuttamiseen. Tartuimme haasteeseen ja aloitimme suunnittella parasta lähestymistapaa projektiin. Tyypillisesti, kun toimittaja vaihtuu, niin aikaisempi toteutus […]

Hyvä-teeman edut

18.01.2023 // Tero // No Comments //
Kirjoita blogiteksti Hyvä-teeman eduista Verkkokauppa on tänä päivänä yksi tärkeimmistä tavoista myydä tuotteita ja palveluita. Jotta verkkokauppa olisi menestyksekäs, se tarvitsee selkeän ja käyttäjäystävällisen suunnittelun sekä laadukkaat toiminnallisuudet. Magento on […]

Omnibus-direktiivi ja Magento

30.12.2022 // Tero // No Comments //
Yleistietoa Omnibus-direktiivistä aikaisemmassa artikkelissa → Magentolle, vai pitäisiko sanoa Adobe Commercelle, on saatavana parikin lisäosaa. Toinen on avoimen lähdekoodin maksuton Macopedia OmnibusDirective module ja toinen kaupallinen Webkulin Magento 2 EU […]

Omnibus-direktiivi ja Shopify

28.12.2022 // Tero // No Comments //
Yleistietoa Omnibus-direktiivistä aikaisemmassa artikkelissa → Shopifyyn on saatavilla yksi Omnibus-sovellus: Sniffie: Omnibus Pricing. Sovellus seuraa hintoja tuotteiden hintoja automaatisesti, mukaan lukien alennuskupongit, ja listaa tuotteet, joiden vertaa-hinta on vanhentunut. Sovelluksesta […]

Omnibus-direktiivi ja Woocommerce

21.12.2022 // Tero // No Comments //
Yleistietoa Omnibus-direktiivistä aikaisemmassa artikkelissa → Woocomerceen on saatavilla useampikin Omnibus-lisäosa. Yksinkertaisimmat lisäosat tuovat lisäominaisuutena vain kentän, johon näytettävä alennushinta voidaan tuotteen hallintasivulla syöttää ja kyseisen hinnan näytön tuotesivulle. Tämä on […]

Omnibus-direktiivi ja verkkokaupat – osa 1 yleistä

05.12.2022 // Tero // No Comments //
Tämä on ensimmäinen artikkeli neljän artikkelin sarjasta liittyen Omnibus-direktiiviin. Tässä kirjoituksessa käsitellään mahdollisimman tiivistetysti, mikä Omnibus direktiivi on ja mitä se vaikuttaa verkkokauppiaisiin. Seuraavat kolme kirjoitusta ovat teknisempiä ja niissä […]

Nyt pelottaa! Kestääkö saitti, kun viraali iski?

24.11.2022 // Tero // No Comments //
Asiakkaamme Oy Esco Ab vetäisi Black Friday -kampanjan, joka lähti mukavasti viraaliksi. OL3-vesipumpun siipipyörä ostoon tästä: https://www.heater.fi/fi/ol3-vesipumpun-siipipyora.html Lehtihaastattelussa yrittäjä-toimitusjohtaja Mika Vanhala kehuu ”Sätti on ollut ihan täysi vääräleukoja ja palvelin […]

Laajennamme tarjontaamme Shopifyyn

28.09.2022 // Tero // No Comments //
Olemme aikaisemmin tehneet Magento- ja Woocommerce -toteutuksia, mutta kasvaneen asiakaskysynnän vuoksi olemme päättäneet laajentaa Shopify-verkkokauppatoteutuksiin. Olemme jo aikaisemminkin tehneet pieniä Shopify-toimeksiantoja olemassaoleville asiakkaille, mutta tänä vuonna toiminta on laajentunut ja […]

Uudistimme Verkkokukka.fi -verkkokaupan ja sain tehdä anopin onnelliseksi

04.04.2022 // Tero // No Comments //
Verkkokukka.fi -verkkokauppa on kukkien tilausjärjestelmä, josta voit tilata kukat toimitettuna Suomeen tai ulkomaille. Verkkokukka toimii kukkien välittäjänä, paikallisten kukkakauppojen toimiessa kukkien toimittajina. Gelo uudisti Verkkokukka.fi sivuston kokonaan. Aikaisempi sivusto oli […]

Kaikki CMMi:stä!

10.02.2022 // Tero // No Comments //
Tämä artikkeli kertoo kaiken, mitä CMMi:stä, eli Capability Materity Model Integration -laatumallista tulee tietää vuonna 2022. Ei toiminut ikinä. Unohda.

Tehtyjä: Suomen suurin luomuruoan ja luontaistuotteiden verkkokauppa

13.01.2022 // Tero // No Comments //
Gelo uudisti FitnessFirst verkkokaupan kokonaan. Nykyaikainen verkkokauppa toteutettiin Woocommerce-alustalle, jonne olemassa olevat tuotteet, tuotearviot, ja muu sisältö siirrettiin. Verkkokauppa sisältää mm. monipuolisia markkinointiominaisuuksia, kuten kanta-asiakasjärjestelmän sekä edistyneet tuotearvostelut. Mielesten tuotteiden […]

Miksi verkkokauppa kannattaa ostaa ohjelmistotalolta?

15.12.2020 // Tero // No Comments //
Wikisanakirjan mukaan ohjelmistotalo on yritys, joka tuottaa tietokoneohjelmistoja. Gelo on ohjelmistotalo. Gelo siis tuottaa tietokoneohjelmistoja. Paitsi, että ei aivan. Ainakaan pelkästään, tai edes pääosin. Me toteutamme verkkokauppoja pääasiassa valmiiden ohjelmistojen […]

Verkkokauppa maskien myyntiin – huomioi CE-merkintä

10.08.2020 // Tero // No Comments //
Koronavirusepidemian myötä moni yrittäjä on saanut kuningasidean: nyt menee suojamaskeja, alamme tuomaan niitä Kiinasta ja myymme isolla voitolla! Tässä, kuten toki kaikessa muussakin liiketoiminnassa, on kuitenkin huomioitava lainsäädännön vaatimukset. Moniin […]

Näin onnistut verkkokauppakeskuksen tai alustapalvelun lanseerauksessa

04.08.2020 // Tero // No Comments //
Vanha sanonta menee niin, että kun markalla ostaa ja kahdella myy, niin kyseessä on hyvä bisnes. Olen eri mieltä. Parempi liiketoiminta on sellainen, jossa ei osteta lainkaan, myydään vain. Puhutaan […]

Korona ja verkkokauppa

13.05.2020 // Timo Tervakangas // No Comments //
Koronatilanne on aiheuttanut monelle yritykselle uuden tilanteen. ”There’s no easy way out” laulettiin Rocky IV:ssä. Helppoa ratkaisua ei ole nytkään mutta aika on otollinen pohtia verkkokaupan perustamista tai  suunnitella kuinka sen toteuttaisi. Tämä […]

Laskutusohjelma käyttöösi ilmaiseksi!

12.02.2020 // Tero // No Comments //
Tarjoamme erinomaisen laskutusohjelma käyttövalmiina SaaS-palveluna, täysin ilmaiseksi, ole hyvä! Lue lisää Laskutusohjelma.net

Tehtyjä: Autoimme asiakasta riita-asiassa

07.02.2020 // Tero // No Comments //
Asian arkaluontoisuuden vuoksi asiakkaan nimi ei ole julkinen. Verkkokauppayritys oli tilannut uuden Magento 2 -verkkokaupan. Yrityksen ottaessa meihin yhteyttä, hanke oli mennyt pahasti aikataulullisesti pitkäksi ja asiakas epäili vahvasti toimittajan […]

Tehtyjä: Sahapuru.com konversio-optimointi

07.02.2020 // Tero // No Comments //
Sahanpuru.com on puuntyöstökoneita myyvä verkkokauppa. Autoimme Sahanpurua konversion parantamisessa analysoimalla verkkokaupan toimivuutta ja sen perusteella toteutetuilla toimempiteillä: Optimoidun kassasivun toteutus Parannettu, käyttäjäystävällisempi VAT-numeron tarkistus Layout- ja ulkoasukorjauksia. Teknologia: Magento 2.

Tehtyjä: Heater.fi verkkokaupan Magento 1 -> Magento 2 päivitys

07.02.2020 // Tero // No Comments //
Heater.fi-verkkokauppa on työkone-, vene-, mökki- sekä caravanvarusteiden ja erikoistekniikan liike. Toteutimme pitkäaikaiselle asiakkaallemme Magento 1 verkkokaupan uudistamisen Magento 2 -alustalle. Suositun verkkokaupan nopeus taattiin käyttämällä edistynyttä Varnish-välimuistiratkaisua. Heater.fi on kytketty […]

Tehtyjä: Sandwich House -verkkokauppojen ulkoasu-uudistus

07.02.2020 // Tero // No Comments //
Sandwich House on tamperelainen yritys, joka toimittaa kokous- ja lounastarjoiluita yrityksiiin. Tilauksia varten Sandwich Housella on kaksi verkkokauppaa: kokouskauppa ja lounaskauppa. Uudistimme pitkäaikaisen asiakkaamme Sandwich Housen verkkokauppojen ulkoasun. Verkkokaupat vat […]