Verkkokauppias: Älä koskaan lähetä pelkkää tuotetta!

Verkkokauppiaan ja asiakkaan suhde on paljon syvempi heti, kun asiakas palaa kauppaan ja ostaa toisen kerran. Satunnainen kerta-asiakas on hyvää vauhtia muuttumassa uskolliseksi kanta-asiakkaaksi. Tämän takia tulee verkkokauppiaan tulee tehdä […]

10.07.2011 // Tero // 13 Comments //

Verkkokauppiaan ja asiakkaan suhde on paljon syvempi heti, kun asiakas palaa kauppaan ja ostaa toisen kerran. Satunnainen kerta-asiakas on hyvää vauhtia muuttumassa uskolliseksi kanta-asiakkaaksi.

Tämän takia tulee verkkokauppiaan tulee tehdä jotain, että asiakas palaa kauppaan.

Laita lähetykseen aina mukaan esite tai mainos.

Kyseessä on aivan olematon työ ja kustannus. Kun joka tapauksessa olet laittamassa pakettia postiin, niin sinne voi aivan samalla vaivalla sujauttaa esitteen mukaan.

Mieluusti vielä niin, että esitteessä on alennuskuponki ja tai lahjakortti. Pieni yllätyslahjakin voi olla paikallaan, jos sillä saadaan asiakas yllättymään iloisesti.

Tämän ja muita rahanarvoisia vinkkejä saat verkkokauppakoulutuksessa.


Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Kommentoi